wednesday

perfekta dagar det senaste! måste påpekas! vädret höjer allt. vaknar upp och äter frukost med lillen, går till stranden med hundarna, springer i vattnet med Madison, går hem och lagar lunch och arbetar lite grann med städning och tvätt osv. madison går och sover middag och jag går och lägger mig ute i gräset och njuter av livet. vilken fantastisk arbetsdag! maddie brukar vakna mellan 15.30 - 17.00 beroende på när hon går och lägger sig såklart, och då tar vi ytterliggare en sväng med hundarna men upp för kullen. det är halvkul att gå ut med hundarna när det regnar eller är riktigt kyligt, men nu springer vi alla fyra ut så fort vi får tillfälle. det är underbart. idag behövs dock lite extra städning i huset men det är lätt att skjuta upp när man hellre är utomhus och samlar fräknar, ska ta tag i det nu innan lillen vaknar. ikväll tänker jag dricka vin och gå på three monkeys kareokekväll, för jag är ledig imorgon. javisst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0