wish you would be here when the sun is rising.

Tisdagen har varit helt okej. Jag är trött i kroppen, för jag har åkt på min tiotusende urinvägsinfektion på det här året. Antar att jag är en av de olyckliga som får det löjligt lätt, och som dessutom får mest ont i ryggen vid infektion. konstigt men sant. då visste ni det.

Jag har sett efter skitungen hela dagen, vi var ute och sprang uppe på kullen med Hundarna, innan det började regna. då fick vi gå in och hitta på saker. hon har fått ett litet stativ som hon kan måla med krita på, jag trodde jag skulle dö av ljudet. det låter precis på samma sätt som när någon drog fingrarna på svarta tavlan i skolan när man var liten. huusch, biter ihop mina egna tänder bara jag tänker på det. Jag vänjde mig litegrann dock, jag försökte koncentrera mig på att sortera smycken istället för att lyssna på det där förfärliga ljudet. när jag slutade så gjorde jag varma mackor (ÅH det var underbart) och sen stack jag in till Hostelet för att gå på bio med Dana och hennes vän. Jag minns aldrig hennes namn, jag vågar inte fråga efter det heller för jag har nog frågat säkert 10 gånger redan. men jag och namn och minne är inte tillsammans, det är värdelöst att varken ha namn eller ansiktsminne. dessutom har jag inget filmminne heller. min arme stackare. Anyway, Vi såg på Matching Jack och satt och grät allihopa. filmen var sådär, den handlade om två cancersjuka pojkar och ja! inte konstigt man läcker vatten då!

just precis nu ligger jag under mitt fantastiskt varma duntäcke och bara filosoferar om livet. jag är född till livsnjutare tror jag. det är vad jag kommit fram till hittils. hörs imorgon. hejsan.


ibland har jag nattsällskap. två stycken sådana faktiskt. Det är bra, så dämpas min längtan efter taxen. min tax. min underbara fina lilla tax! De här två tar tillsammans ganska stor plats. men det gör inget alls, jag känner mig ju inte ett dugg ensam med de här två :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0