Bangkok

har spenderat tva dagar har i bangkok, och jag kanner mig matt och belaten pa den har staden redan. vi hade en grym utekvall igar och drack drinkar och dansade hej vilt till ett otroligt bra thailansdk liveband. idag har vi akt runt i en tukk-tukk (mopedtaxi) och aven shoppat pa en av de storsta shoppingcentren. jag ar formidligen forgiftad av alla avgaser och dov av allt ljud fran trafiken. det har vart kul men naaah, bangkok ar ingen stad for mig samtidigt som det defenitivt ar vart ett besok. Imorgon bitti aker vi med buss till sinouk ville som ligger i norra kambodja. dar stannar vi ett par dagar och spanar in lite tempel och shoppar lite sen aker vi buss igen mot siam reik som ligger mer soderut dar vi har ett hus att bo i sa lange vi kanner for det. ar lite sugen pa att gora nagot slags volontararbete medan vi ar dar i nagon av skolorna men vi far se hur det blir men den saken. slappa pa stranden och dricka drinkar i solen later ocksa som ett bra alternativ.

nagot som ar lite roligt ar att vi i sista sekunden lyckades overtala en av vara battre vanner till att folja med. hon ar tysk och har exakt samma humor som jag sa vi alla har riktigt riktigt roligt ihop. onskar alla mina basta vanner dar hemifran hade vart har nu. det ar sa mycket man vill dela med sig av, det kommer vara omojligt att beskriva eller beratta hur allt ar. ja ja. har far ni en bild eller fem fran igar i alla fall. hors nar vi hors. tjapps.


Jools Jag och Anna pa vart hotellrum. vi bor granngata med Chaosan road som ar en valdigt popular bargata i Bangkok.

Buckets. lagom storlek pa drinkarna i det har landet.

hittade min man Ronald. men jag kallar honom for Rhaager.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0