jag är dålig jag vet

jag är enormt dålig på det här med att blogga. inte riktigt min grej kanske, kommer ju inte bli nya Blondinbella direkt. Jag har egentligen jättemycket att berätta, det händer saker varje dag. men som jag sagt innan så hittar jag inte riktigt energin till att uppdatera varje dag. och nu åker jag på semester så det kommer nog inte bli bättre. Min dator kommer inte få följa med. jag tror inte den kommer överleva det, så den tas om hand av en god vän här nere. men på något sätt ordnar det sig med internet ändå eftersom de fyra jag åker med har datorer.

så ja. har jag ens berättat att jag har s e m e s t e r ? det känns underbart. lite mer än två månaders hårt slit och nu är det dags att se till att bli pank innan jag börjar jobba igen. Imorgon kväll så åker vi till Bangkok, där spenderar vi 2 dagar tror jag. sen åker vi vidare med buss mot Kambodja och några stopp senare så är i framme i "senokkville" (stavas absolut inte så men uttalas så!) och där stannar vi och har det gott ett par veckor. firar jul och nyår och så vidare. finns det pengar så blir det antingen Laos eller Thailand igen innan det är dags att komma tillbaka till farmen.

Ikväll har vi haft en fin fin julmiddag med vännerna. det var himla gott även fast det var irländskt/engelskt så inte ens i närheten av svenskt.. men jag gjorde köttbullar som smakade helt fantastiskt och som alla uppskattade. nu är jag i det stadiet att jag knappt kan röra på mig, känns skitbra!

ska försöka uppdatera med lite bilder imorgon mellan all städning av vårt hus..

tjapps.


ett av monstertrucksen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0