16 dagar kvar

Det känns sjukt att det är 16 dagar kvar tills jag sitter på planet mot Australien. två veckor och lite till. Att få reda på en sådan här möjlighet och sedan strax över en månad senare dra iväg helt ensam har gjort att jag tycker att det är lite skrämmande. otroligt spännande såklart, men in i det sista kommer jag vara vrålnervös och intala mig själv en massa saker som att jag kommer missa alla flyg eller tappa bort mig på bangkoks flygplats eller att jag hoppar på fel plan och hamnar på fel flygplats. huh! lugna mig! Hoppas så många som möjligt av er hänger med mig via bloggen. det kommer bli galet. Jag har dock börjat bli orolig över hur/om jag kommer förstå australiensiska (!?). joo, jag vet att de pratar engelska. men jag har för mig att det är en helt annan dialekt än den vi skandinaver är vana vid. vi säger att det löser sig och så tänker jag inte på det mer. det var ett evigt klagande idag. när jag ändå är igång så kan jag ju berätta att jag haft molande huvudvärk sedan jag vaknade och att träningspasset nästan höll på att ta kål på mig. MEN imorgon är det fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0