8

yes, en vecka kvar. undra om jag kommer sitta och räkna ner tiden till hemresan också. hehe. inget jag ska fundera på nu eftersom det är ett tag kvar. Idag är det fredag, den heliga dagen har spenderats på jobbet och hemma framför brasan. det är omöjligt att vistas ute på grund av snöstorm! men det har jag inte ont av just idag. middag med mamma och pappa, lite vin och solsidan på tv. mer än så kan jag inte begära idag. jag känner mig fulländad.. eller något liknande i alla fall! det skulle inte vart fel om mr special var här med mig. men man kan faktiskt inte få allt här i världen. imorgon ska jag idka alkohol redigt ordentligt så jag riktigt känner att jag festat järnet ur årets vinter. för när jag kommer hem är det förhoppningsvis ingen snö längre. förresten så är jag 21 år när jag kommer hem, då är det fritt fram att åka till USA tycker jag! ciao



vad tycks om ny header?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0