F som i Foppa

Jag såg Foppa igår. det var härligt för mig. Jag missade dock att han blev skadad?!
kort och gott, jag är inget fan av hockey och jag kommer förmodligen aldrig bli det heller. Men det var lite kul att titta på matchen luleå-modo ändå! Jag hejade tydligen på Modo och vi stod inträngda i en Modo-klack som gjorde några tappra(väldigt dåliga) försöka till att heja på sitt lag. Och se också hur det slutade. 4-1 till Luleå. så långt var jag med. sen vad ising, offside och powerplay var fattade jag inte alls till en början, då hade jag mest fullt upp att hålla koll på vart pucken höll till. sen fick jag lite förklarat för mig och då höll jag fokus fram till tredje perioden ungefär. Då tappade spelarna också fokus och började slåss och petade Foppa i ansiktet.
slutsats: jag behöver mer än en hockeymatch för att fatta vad det hela går ut på (utöver isingen och slagsmålen) och chansen att jag går på ännu en match är väl ganska så minemal om jag inte befinner mig i Joels närvaro.

men det var ju trevligt trots allt...


Luleåklacken. dom hördes lite bättre än Modoklacken faktiskt
"men det är ju bara för att Modo har bortamatch"
jahaja okejdå det är så man tänker i en hockeyklack.

Någon slags inledning där fyra tjejer stog och viftade med eld, sådär fascinerande faktiskt

hadetbrahej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0