jaha!

READY SET GO! då var det dags fifan. Har just i detta nu precis packat klart. tyckte det var bättre att gå upp tidigt och packa klart än sent och inte hinna packa alls. smart väl? Har sovit cirka 4 timmar inatt, men det räcker gott och väl för en som ska sitta still i över ett dygn för det är precis vad det tar att åka till andra sidan världen. Jag förstår inte riktigt vart min nervositet tagit vägen. Den sitter väl fortfarande i min jättelika ballongstressmage, men annars så känner jag mig cool-lugn. Det är väl bra det tänker ni, men jag misstänker att paniken kommer infinna sig då jag ränner runt på bankoks flygplats och försöker hitta rätt. jävla satan, det här kommer gå bra. måste måste måste intala mig själv att det kommer gå galant, så blir det nog inga probs. ni kan ju tänka på mig ikväll runt klockan 12 i alla fall, då springer jag runt som en tok och gör mitt bästa för att inte gå på fel plan.

shett! Igår hade jag i alla fall en supermysig kväll med mina favoritbrudar. Vi käkade langos (langos är heligt för mig, vilken jävla fantastisk mat!) såg lite på lets dance och solsidan. pratade mest i mun på varandra som vanligt. men det blev ett fint avsked. det är kompisar värda att stoppa ner i en liten guldask som man plockar upp när man känner för det. skulle behöva det under min resa neråt världen känner jag. men vafan, nu tror ni alla att jag inte vill reda MEN FYFAN VAD JAG ÄR NÖJD! på återseende folks, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0