runaway train

Jag är trött på försenade tåg! Det finns som sagt ingen man kan skylla på men gud vad grinig man blir. först fick jag vakna upp ensam (okej det fanns fem till människor i kupen som hade en förmåga att andas alldeles för högt eller röra på sig alldeles för mycket eller hosta alldeles för högt när man precis håller på att somna). Och hur mycket jag än ville så fick jag ingen puss i pannan eller mysig morgonkram när jag som mest behövde det.
TYCK SYND OM MIG!

så.. jag har kommit fram till att det finns i alla fall något positivt med försenade tåg och det är väl att man helt enkelt inte kan göra någonting för att tåget ska komma fram fortare så då kan man sitta på sin vackra röv och göra precis ingenting. Stressad? äh, allt löser sig. musik och en choklad bit (min frukost idag) muntrar upp migtt kassa humör för tillfället. jag får sitta här och hoppas på att jag hinner med mitt tåg mellan Herrljunga och Borås och att jag även hinner hämta min kusin efter jobbet klockan 14. fan vad gött änna. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0