two days

I övermorgon sitter jag på ett plan påväg väldigt mycket långt iväg. klockan 8 på morgonen lyfter jag, sen tar det väl en sisådär 26 timmar innan jag når fast mark i Perth och ytterligare ett par timmar tills jag är helt framme... jag förstår inte riktigt, jag har en halvpackad väska men det känns ju inte som att jag ska åka en meter utanför dörren! Min mage har i och för sig svullnat till tredubbel storlek, ett tecken på nervositet skulle jag tro? Men jag hade hellre kännt av riktig resfeber än den här kaggen, ser alldeles gravid ut. well well, fortsätter dricka vatten.

Jag arbetade sista "riktiga" arbetsdagen på ett tag idag. Det blev en lång dag, mest för att jag gått omkring och funderat en hel del. jag tänker för mycket. man kan ju önska att man en dag blir en person som slänger ner en t-shirt och ett par shorts i en påse och sticker iväg. men inte då. här ska man trycka i precis allt man hittar och gärna lite till, så blir det bra till slut. 45 kilos övervikt har väl ingen dött av.

a e h ! Det här kommer trots min förvirring säkerligen gå hur bra som helst. arbetskompisarna blev i alla fall glada över neger/choklad/cocos/pärlsocker/kallademvadduvill-bullarna idag. ciao


bilden beskriver mitt tillstånd PERFEKT! höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0