AtotheUtotheStotheTtotheRtotheAtotheLtotheItotheA!

Med en viss tveksamhet ropar jag hej och hoppar. Fick ett mycket positivt mail idag. Jag blev så glad så jag inte kunde sitta still. samtidigt vet jag att det är dumt att ta ut något i förskott eftersom jag åkte på en blåsning sist jag var med om något liknande. För den som undrar, så snackar jag inte helt osammanhängande utan anledning;

För mindre än en vecka sedan fick jag genom min syster och svåger reda på ett helt otroligt erbjudande. Erbjudandet innefattar 3 månader i Bunbury (Australien). Volontärarbete med delfiner och barnpassning ett par timmar i veckan. tjipp tjopp klax max, Jag behövde ungefär fem minuter för mig själv och mina tankar för att inse att jag helt enkelt inte kan gå miste om en sån här chans. Nu är jag på mycket mycket god väg att komma iväg. Behöver en sista ynka liten bekräftelse från familjen jag i så fall ska bo hos. Det som fick mig att fullkomligt sprudla av energi och förhoppning var den näst sista raden i mailet jag fick idag, om jag fortfarande var intressserad? tro fan att jag är det! :D ping åka til australien...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0