jag KAn

bilden jag lade upp för någon timme sedan var rätt ful. men ta det bara lugnt. jag kan vara normal också.







exemplariskt exempel på en bra utekväll...


förövrigt så fick jag en fantastisk nyhet alldeles nyss. Tåget är som sagt försenat, tåget var i Boden för tio minuter sedan och släppte av några folk. DÅ, när vi åker så tänkte jag precis att visst åker vi lite sakta... det är nämligen så att det åker ett ståltåg framför oss som har fått fel på hjulen. så vi tvingas köra i 30 km/h HELA VÄGEN TILL LULEÅ. Jag var glad över att det var 30 minuter kvar, det fick jag äta upp. det kommer ta en och en halv timma till. haha. det värsta är att det är sant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0