och så säger vi att från och med nu

eller kanske i alla fall. Jag ska försöka dra igång mitt bloggande så jag tar för vana att uppdatera så ofta som möjligt, så att de som är intresserade kan hänga med mig när jag är i Australien. du läste rätt. jag är på väg. biljetten är bokad och jag känner mig helt överlycklig men samtidigt livrädd för det. förra gången jag drog iväg så hade jag min bästa vän med mig, vem har jag nu? jag och mitt scitzofrena andrajag! Men givetvis kommer det gå hur bra som helst, med rätt inställning löser sig allt! såå. aussie, jag är på väg!


Australiendjur tro. spökdjur. skulle ge vad som helst för att hålla i en sån sötpaj.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0