ännu mera svag

men usch. idag är jag ännu mera svag. undrar just om det bara kan vara de där shottarna och blandningen av alkoholen. fyfan, låg och tyckte synd om mig själv inatt eftersom jag inte kunde sova pga smärtor i magen och ryggen och huvudet och nacken.. ett tag tänkte jag att det här är värre än Bali. men det var det nog ändå inte. men kan det inte bara gå över? jag orkar inte springa genom hela huset till toaletten hela hela tiden. det är skitjobbigt rent ut sagt. jag måste få lite sömn, jag håller på att dö. men jag vaknar väl om en 20 minuter igen för att springa marathon igen. min chef var lagom glad när jag ringde honom idag. men man ska väl inte ens vara i närheten av mat när man har bakterier som dessa i/på sig.

kan någon komma hit och klappa mig på huvudet och säga att allt ska bli bra så vore jag nöjd. tacks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0