christmas tomorrow.

nej jag är inte full hörrni! det firas halvårsjul här borta, av en del i alla fall. Jag jobbade i resturangen idag och det var "Julbord" och julmusik för full hals. ett gäng pensionärer på 22 pers satt och delade ut julklappar till varandra vid borden till och med, jättelusigt! men lite småkul ändå. egentligen är ju det 24e imorgon, men antar att folk firar för firandets skull vilken dag som helst denna helgen. kanske.. vad vet jag? det är kul med jul i alla fall. vitsgt va!

som sagt har jag jobbat, är lagom trött nu såhär på eftermiddagen. satte mig ute i solen när jag kom hem och slumrade till och vaknade en timma senare med miljoner fräknar. jag har hunnit blekna en del sedan bali så att säga, och solkräm är inte det första man tänker på i den här årstiden. men där lärde jag mig en liten läxa. kul att springa omring med röda kinder ikväll. inte. förresten så vet jag inte ens vad som händer ikväll. jag ska jobba imorgon heela dagen, men det har väl inte hindrat en förut.

nu är jag hungrig som ett as. det blir man när man glömmer bort att äta på hela dagen.
två bilder från stranden häromdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0