.

en powernap i solen rikare och jag är fit for fight igen. eller jag ljög. jag känner mig galet slö, men jag känner också att jag måste ta ut hundarna på en prommis senare när Madison har vaknat, och då kan jag inte vara slö. det ska bli skönt i det här fina vädret faktiskt. jag har inget vettigt att uppdatera om, så därför fick ni veta det. Steph bjöd in mig på fotbollsnatt nyss, här sänds matchen mellan tyskland och spanien klockan halv tre på morgonen. vet inte om man ska orka det där, beror på när jag börjar imorgon skulle jag tro. men det lät inte helt fel, we'll see we'll see. förresten vad krångligt det ska vara att fixa saker hemifrån. jag blir tokig på allt som ska göras. läkare hit och dit, och körkort hit och dit. det jobbigaste är att jag aldrig hinner in till stan innan postkontoret och banken stänger. det är omöjligt frör mig att fixa allt som jag vill. jävla larsolof. vi skyller på honom ännu en gång. helvette larsolof.



så här känns det just nu. plöh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0