.

det händer inte mycket i Bunbury för tillfället. jag saknar värmen, särskilt när man hör att det är över 30 grader hemma. jag vill också ha 30 grader igen, jag vill ta cykeln in till stan istället för bilen, jag vill kunna gå i t-shirt hela nätterna och kila till stranden för att få någon timmas kvällssol n är jag slutat för dagen. det blir mörkt mellan 17-18 och för tillfället är det bara stormigt, det går inte att sitta utomhus och det är kallt på kvällarna. jag önskar att jag kunde jobba arslet av mig varje kväll istället för att försöka hitta på roliga saker att göra. tur att man har vänner.

jag ska sätta på en film och krypa ner under mitt underbara duntäcke nu. imorgon hade jag tänkt vara utvilad! tjapps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0