fan också!

jag har lärt Madison att säga Fan också. det var verkligen inte min mening. Jag stog och försökte defrosta en köttbit som jag tänkte laga till lunch, med användning av en ny micro som vägrar att fungera? som när den är igång inte värmer upp maten? jag blev vansinnig efter att ha stått där i minst en halvtimma och det slank väl ur några svordommar under tiden. men eftersom madison inte fattar svenska så brukar jag passa på att svära extra mycket på svenska när jag får tillfälle. Men det visade sig inte vara så bra för sen satt madison inne i sitt rum och sa fan också. jag funderar på vad det är hon kallar för fan också. för hon kan knappast fatta att det är en svordom. hoppas hon slutar säga det. annars börjar väl Nicky och Phil också att kalla något för fan också eftersom alla hennes gossedjur och dockor har namn som La La och Ba Ba och hossi och dophi. fan också, måste få henne att säga något annat. nu är det lunchtime. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0