förbannade drömmar

här sitter jag som ett as och är världens sämsta barnvakt. jag är helt slut. det beror på att jag legat och fött barn hela natten. på en såndär hellikopterambulansbår som läkarna sprang omkring med genom det största sjukhuset jag någonsin beskådat. jag tror det var ett sjukhus, eller så var det himlen för väggarna var vita och fluffiga. innana jag vaknade så höll jag i mitt barn och det kräktes på mig. jag var ledsen för jag ville inte ha det, jag tror jag kanske har lälst Katrin Zytomierskas blogg lite för mycket, annars hade jag väl aldrig fått en bebbe som kräkte ner hela mig och hela golvet (extremt mycket snackar vi) sen så skaffar folk man känner barn därhemma på löpande band men låt mig snälla vänta i 30 år till, eller 15 i alla fall. nu tänker jag glömma der här och gå vidare i mitt underbara halvsovande tillstånd. idag måste jag beställa internationellt körkort, för det börjar bli jobbigt att köra omkring utan det nu trots att det ska (kanske) fungera med sitt svenska körkort om man har passet med sig. pjuh. på återhörande mina vänner.

förresten, jag och MR var på bio igår. Grown Ups. lite lätt överdriven emellanåt, men klart sevärd :)


run run run

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0