muenday!

strååålande väder ute idag, har vart ute med maddie och hundarna i över en timme och nu är vi alla helt slut, madison vräker i sig pasta och jag skulle vilja ligga ute på gräsmattan resten utav dagen. men istället sitter vi och kollar på ant's life. det är ungefär 10e gången på 4 dagar som den går på tvn. hon brukar få titta på film när hon käkar, problemet är väl att det tar ungefär en timma extra för henne att tömma tallriken. jaja, ypperligt för mig att hålla er uppdaterade under tiden.

Ikväll åker familjen iväg till Perth för att sedan tidigt imorgon åka till Bali. jag är ganska avundsjuk, hade gjort vad som helst för att få åka tillbaka dit just nu. en vecka hade varit perfekt. men så bra har jag det inte. Jag har hus och hundar och katt för mig själv i en vecka. fantastiskt skönt. jag får en inneboende också vilket är skönt, så slipper jag sitta och ha konversationer med Tazzie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0