oväder

det låter kanske lite konstigt att jag säger det här men ÄNTLIGEN så är det storm ute. det innebär varmare väder, det har vart stjärnklart varenda kväll i två veckor säkert och temperaturen har vart som lägst runt 5 grader på sena kvällen/natten. dagarna har fortfarande legat på mellan 17-25 grader och det är ju fantastiskt, men att gå runt och frysa så fort solen går ner är lagom skönt. det är inget dåligt oväder ute. jag trodde hela huset skulle lyfta alldeles nyss, palmerna låter som om de ska gå av vilken sekund som helst och jag skulle inte bli förvånad om det börjar läcka in vatten i huset snart så som det vräker ner, blåser vinden igenom väggarna här så kan säkert vattnet rega igenom också. åskar gör det också, litegrann emellanåt. oväder måste vara ett av de mest avslappnande ljuden. nu skulle man suttit hemma vid datorn och gungat i fåtöljerna och njutit av värmen. Men det kommer aldrig ens inträffa såna här oväder i Sverige så där sprack den planen om att få uppleva det någon gång! höööh. ikväll blir det nog film med Sibban, eller det blir det rättare sagt. det är rätt så underbart att man fortfarande har något att göra varje kväll. trots att det är lite annorlunda mot alla sommarens grillkvällar och hittepå. man får ta vara på det man har nu för vips så är jag ensam här i ett par veckor.. igen. inte mig emot egentligen, det kommer nya människor jag vet. men vissa kanske man gillar extra mycket. och då vill man inte att de ska åka! guud, hur sa jag klara mig utan henne. det är nog tysklands roligaste tjej förmodligen. jaja. life goes on, nu ska jag ut och bada i ösregnet. inte. tjapps


kortet taget hemma i trädgården i februari. det känns sjukt avlägset och aslänge sedan. jag kommer inte ens ihåg om jag hade bestämt mig för att åka här. det kom ju lite hastigt så att säga. beslutet att åka kommer jag aldrig ångra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0