pjuh

konversation mellan mig och Madison. Madison har fått gå och lägga sig i sin mammas säng efter att ha skrikit på mig en timma innifrån sitt rum och vägrat sova själv hur snäll jag än varit.

- malin
* yes
- maaaalin
* maddiiiie
- MALIN!
* What is it?
- bla blablabla - ja hon snackar som fan men jag fattar ingenting
* börjar ignorera
- Maaaalin
- MALIN
- MAAAAALIIIIIN!
- Malin malin malin malin malin malin malin malin malin malin

* Sooo, you're not going to sleep?
- yeeees
* Sleep tight then
- no
* no?
- La La is sleepy.
* good are you sleepy too?
- yes
* are you going to sleep now?
- nooo
tyst i fem minuter och äntligen trodde jag att hon somnat...
- MAAAAAAAAAAAAAAAAAALIN. malin malin malin osv osv osv

ja ni hajar. ignoreringstaktiken är nog den taktiken som fungerar sämst. men det var värt ett försök för att få henne ointresserad och somna. efter att ha försökt att få henne att somna sedan klockan halv två så ger jag faktiskt upp. stackars Nicky och Phil. de kommer få ett helvette ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0