sovmorgon

jag fick mig en välförtjänt sovmorgon imorse. och sen jag gick upp har jag inte gjort många knop alls. tittat på "ant's life" (jättetråkig barnfilm) och lagat mat. jag behöver nog inte göra så många knop resten av dagen heller, skönt. Maddie sover så jag ska väl plocka i ordning lite här hemma och ja. jag vet inte vad vi ska hitta på sen. ta hundarna till stranden kanske, om vädret tillåter. det har vart fint större delen av dagen, men det ser lite mörkt ut över havet för tillfället...

igår var jag och Sibban på bio. tisdagar är billiga här i Bunbury så man får ju passa på. vi såg Predators och den var varken bu eller bä. jättekonstig i slutet, man blev lite lagom förvirrad. jag kanske måste gå på tvåan bara för att se om jag fattar den. men det känns inte som att nummer två kommer vara någon höjdare alls om jag ska vara ärlig. next up so jag vill se är Karate Kid och Get Him to the Greek. men det får väl bli följande tisdagar i så fall. jag har förresten just alldeles nyss kikat på Toy Story 3 via nätet, den var rätt kul. jag kommer aldrig växa ifrån tecknat så är det bara. ännu ett medfött problem, höhö. nej jag vet att jag inte är ensam. well well. hörs

JUST DET! Steph sa förut att hon inte alls åker på onsdag nästa vecka. det är hela två veckor kvar :D underbart faktiskt. att jag kunnat fatta så fel. buuh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0