t u e

tisdag idag. min inneboende har flyttat ut och det blev tomt, familjen är tillbaka och det känns både kul och inte kul. Det har vart skönt att ha en vecka "semester" men nu är det dags för nya tag! back to normal så att säga.

Det har kännts bra att vara ifrån familjen ett litet tag. missuppfatta mig inte, jag älskar den här familjen och jag trivs verkligen hur bra som helst. som jag sagt innan så skulle jag lätt kunna stanna här så länge mitt visa räcker. men känslan av att bara få vara fri från barnpassning och ljudet av leksaker  och tanken på att ta hand om tvätt och disk och städning har knappt existerat. att få känna att jag kunnat göra precis vad som helst och när som helst här "hemma". bara en sån grej som att somna i soffan med tvn på utan att störa någon eller bli väckt klockan halv åtta på morgonen av en missnöjd eller lekandes Madison..! det var behövligt och nu är jag faktiskt riktigt laddad för mer jobb. jag måste skaffa M E R. jag vill arbeta ihjäl mig, tjäna pengar och bara åka iväg när jag har tillräckligt. i mitt huvud så ser allt det här perfekt ut. och ja,  den här veckan har jag förmodligen sovit och vilat ut för säkert 3 månader framöver! sounds good ey?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0