torsdag

gÖmiddag. jag ska börja med att ta tillbaka det där om regn och varmare väder. det är faktiskt bättre med varma dagar och kalla kvällar än bara regn och regn och regn. Man kan inte göra någonting, precis när jag srev det här så sprack det upp. prognoserna har lovat storm hela helgen, så det här är väl bara ett kort lugnet för stormen. förhoppningsvis inte, vädret kan ju alltid vända men vi får se. man talar om vädret när man inte har något annat att prata om va? haha.

Idag har jag mest sprungit efter lillan som inte alls förstår vad toaletten har för funktion, hon har fått någon slags blackout eftersom hon brukar vara duktig med det där nuförtiden. vi skylle på att tänderna växer eller något. hon sussar gott och jag kanske ska belöna mig med en jättelång varm dusch. eller kanske en powernap. idag är jag sugen på att dra ut och rocka loss. får se om någon är sugen. over and out


längtar hem till min säng när jag fick se vem som ligger där och väntar på mig. hon mår förövrigt bättre nu. Jag var orolig att det skulle hända något hemskt där ett tag. det skulle bli så tomt om hon försvann. tack gode gud för antibiotika och för en mamma och pappa som tar så bra hand om våran lilla prinsessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0