torsdag

Det blev fotbollsnatt natten som var. tyvärr så förlorade ju Tyskland. vi var faktiskt tvugna att hålla på Tyskland för att ge Steph lite stöd. Det var ju synd att Spanien vann, men finalen lär bli bra! jag kommer hålla på Holland. Det var ganska så svårt att hålla sig vaken till halv tre och sedan titta 90 minuter fotboll som var halvkul. det hände inte så mycket tycker jag och de sista minuterna var jag halvt sovande i alla fall.  Vi somnade gott alla tre i en sexmanna soffa ungefär en sekund efter slutsignalen. tack gode gud för att jag fick ledigt nu på morgonen, det hade vart riktigt jobbigt annars. man sover inte så jättebra när man ligger upptryckt i ett hörn med armar fötter och ben överallt. anywayy, det var kul. vi käkade pizza och tittade på funny people innan matchen. underhållande film.

Madison har precis somnat gott och det känns som om jag kommer göra detsamma snart. det är skitväder ute, det regnar så det låter sådär härligt. jag tror jag ska ha plåttak på mitt framtida hus, det finns ju inget mysigare ljud än när det regnar och man har plåttak. äsch, mer än så hade inte jag att säga. I Sverige är det säkert 30 grader varmt och högsommar. men jag avundas er inte alls, för jag har 100 m till havet. det har inte ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0