yesterdaaaaaay

det var skönt att vara ledig hela dagen igår. alldeles fantastiskt faktiskt. jag har träningsvärk i knävecken (?!), vilket innebär att vi faktiskt gick ganska mycket igår. dagen började med att vi hämtade upp Sibban på tågstationen och slängde in honom på Wander Inn som är ett utav vandrarhemmen i stan. sen traskade vi som tidigare nämnts till The Big Swamp. en besvikelse att känguruerna var lata och bara satt och åt gräs. men det ska ju finnas tid för det också. efter besöket gick vi vidare in mot coles och köpte mat och Port. jag åt så jag sprack och sen blev vi med port och det var för kallt för vårt eget bästa. bra dag. idag är jag trött men ska tvinga mig ut och leta upp någon kul lekplats för Madison att leka på. tack och hej.



KOKKABURRA! har väntat länge på att se en sån. skitstora fåglar!

mata känguru som bet Sibban i handen. stackarn, jaja.

rooo'

chillar lite. den här bilden beskriver perfekt hur aktiva de var..

misslyckat försök till att se hård ut.

livrädd .

jättemoget.

pippi pippi!

ha ha ha. man ser nästan paniken här. ska han skratta eller gråta.

ugglornas mat

ja ni ser ju. tjappis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0