wednesday

ella malakas. kom på att mina vänner på på Rhodos, tillsammans med ungefär hälften av Boråseliten vad jag förstått haha. slår var om att de har det hur gatt som helst. om någon ville veta?!

Madison verkade i alla fall glad av att se mig imorse. Hon sa inte så mycket men sprang runt i en ring och skrek och slängde om kring på en ny docka hon fått på Bali. alltid skönt att bli uppskattad.. även fast det kanske är på lite udda sätt. vi har vart på stranden och lekt med hundarna och vi har städat altanen. jag vill att bilen ska lagas så jag slipper ta cykeln in till stan ikväll. trots att det bara tar 20 minuter så är det sådär kul att cykla hem mitt i natten när det kan börja spöregna när som helst. jaja. har man sällskapsproblem (problem med att vara hemma och titta tv EN kväll) så får man bita i det sura äpplet. tjenna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0