work work

min chef fattade hinten om att jag inte tänker jobba 1,5 timma per dag en gång i veckan. det blir jobb hela helgen för min del :) imorgon lunch och kväll och sen söndag lunch. cash cash cash. just nu är jag partysugen som ett as, börjar 11.30 imorgon så det ska väl inte vara några problem som gammal rhodosveteran. baha. nej, jag är pank. så det blir lugna firren.. kanske.

Jag vet inte om jag har nämnt madisons nya docka för er. ungefär var femte minut så sjunger den en ramsa som går ungefär "time to play, time to wee, time for potty and time to sleep. with a kiss and fingerpress we will have so fun today. I love you mommy give me a kiss". när man hört den här över 100 gånger så är den ganska irriterande. Det värsta är att hon nu hittat på- och avknappen. så den där låten hörs nonstop så fort hon får för sig att leka med den. precis nu ligger dockan nedanför min säng och ber om sin vattenflaska! "mommy I'm hungry. can I have my bottle please"? hade jag kunnat så hade jag brutit nacken på den. den heter BaBa förresten, inte fanockså.


ingen aning?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0