ah honey oh sugar sugar you are my candy girl ..


DÄR HAR NI! anledningen till en fet klump i min mage. hade helst av allt vilja ligga där jämte henne och bara klappa henne och se till så att allt blir bra igen. inte för att jag tror att jag gör det bättre än min moder och fader, utan bara för att hon är min älskling. alla gånger hon har vart sjuk har jag alltid vart där, om det så bara handlat om att lägga huvudet i hennes korg där hon ligger själv alldeles utslagen för att hon inte ska känna sig ensam. nu får jag lägga huvudet i tvättmaskinen och sätta på för att få tankarna att sluta snurra. jag blir nog för nojig för mitt eget bästa, men det är inte så lätt när man haft henne i familjen 14 år av sitt liv. anyway, jag håller tummarna för att hon är bättre och att vetrinären kan fixa en tid någon jävla gång!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0