antibiotika hjärta jag

jag undrar vem som har kommit på alla medeciner och hur de kan fungera så bra. just nu älskar jag antibiotikan jag fick emot mina sjukdomar eftersom jag sovit nonstop sedan klockan 2 inatt, värken i hela min kropp är borta, huvudet är lugnt och halsen har liksom luckrats upp och jag kan prata normalt igen. på bara ett dygn! hoppas den ger sig på ryggen snart också så är jag normal sen. Förresten så tittade jag på den omtalade filmen The Notebook igår. den var verkligen inte som jag hade förväntat mig, men en otroligt fin film. jag hade behövt någon som satt och klappade mig på huvudet när det blev som sorgligast och finast.

just nu så känns det som om jag har 17 små dvärgar i magen som springer omkring och blåser såpbubblor.. antibiotikan. haha det är lite lustigt, jag trycker på magen och så ger den ifrån sig världens oljud. allt grurggar liksom runt där inne. jag behöver youghurt förmodligen. 4 antibiotikatbletter om dagen blir väl en chock för magen kan jag tro. men det är väl värt att gå runt och låta lite än att må som en apa.

idag vet jag inte vad som händer. jag har i stort sett blivit förvisad till sängen och vila av nicky, men här kommer jag bli rastlös på en timme till. kanske ska ge mig ut på en lugn promenad i det fina vädret. eller springa över vägen till stranden och bara sitta där och titta på vågorna. vi får se. jag längtar till imorgon. då ska jag och Steph laga Taco på mitt sätt. inga bönor eller konstiga kryddor. det ska bli supergott. höres



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0