back to normal

uppe med tuppen idag och jag är helt slut. Vi sitter och laddar upp för danmark-holland med varsitt glas vin. egentligen så väntar vi på Japan-matchen, för Nicky och Phil har en vän som bor hos dem just nu. hon heter Ericko och är som ni förstår från Japan. hon är väldigt trevlig, har hur bra engelska som helst (för vanligtvis har folk från asien väldigt svårt med engelska). Känns som om vi är en enda stor jättefamilj i huset just nu. det är trevligt, jag skulle nog kunna bo i kollektiv, bara jag hade ett eget rum. tänk så härligt att bara kunna gå ut ur sitt rum så har man alltid någon att umgås med. det ni! det gillas!

förutom att ha sprungit efter madison som en tok och busat med henne så har jag städat, tvättat, lagat mat, gjort amerikanska pannkakor och fixat med mitt CV. så det är väl inte konstigt att man är trött. Madison pratar som en galning, det är skitkul.. fast numera får man inte en lugn stund förrän hon sover. men det är väl härligt med barn som har energi! nu ska jag återgå till fotbollen. tjapps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0