doh'

är det mänskligt att vakna med ett ryck klockan åtta då man är ledig och inte kunna somna om? det kändes verkligen som om jag hade försovit mig till något. Det kanske bara är så att jag sovit alldeles för mycket den senaste veckan. Jag ska inte ha Madison förrän klockan 12 (phils farmor gick bort igår, så han tog första bästa flyg över till cairns som ligger på andra sidan australien, därav ska jag ha Madison hela helgen) och har inte någon speciell tid att passa idag så jag la mig och åt godis istället bara för att jag kan :)  nu ska jag sätta på en film och njuta av att det är morgon.. eller något liknande...


jag hade velat sitta på Aristos och dricka kaffe hela dagen idag. men för det första så regnar det och då låter det inte alls lika lockande längre. för det andra så så har jag inte ens tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0