feber snorig ont i halsen trött

jag är sjuk. och så är jag trött på att vara sjuk. först var det magen med feber och allt det där (läs: förmodligen salmonella, det värsta jag vart med om i mitt liv) sen blev det bättre och sen åkte jag på världens förkyldning som inte har släppt det minsta än. därför är jag värd att vara deprimerad. trots 14 timmars sömn så har jag ändå feber, hosta, är snorig och har absolut noll energi. därför är jag inte intresserad av att göra något annat än att äta glass och dricka cola idag, men jag har inga laktostabletter kvar så glass vågar jag mig inte på trots att det fungerar ibland, men det är inte värt att riskera.. och de har aldrig cola i det här huset. men pepsi, duntäcke och film. och kanske lite sömn på det så blir jag frisk hade jag tänkt. och så tänker jag inte prata med någon. jag är noll procent social. ska slänga upp mer bilder från Bali och berätta hur underbart det var. men sen, när jag inte är deprimerad längre. tjapps

ja så sur är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0