for HELVIDE!

ikväll ska jag gorma och sjunga snapsvisor på danska så det bara smäller om det. det spelar ingen roll om jag så ska stå där själv, eftersom alla är 40+ och det bara är fredag imorgon så vill folk kanske ta det lite lugnt, men äsch. jag och MR ska hoppa ner i Elisas och Robs supermegastora spa! eller något.

förra årets midsommar spenderades på Rhodos och imorgon är jag uppenbarligen här och det ska inte fira ett skit. Men Rhina, en kompis till familjen, är dansk och har fixat en dansk midsommarkväll ikväll. det ska alltså ätas sill (YES, ska föräta mig trots att det smakar skit), knäckebröd, vi ska grilla korv och så ska vi bränna en häxa. för så gör man i Danmark. det känns bra det här.

något mer som känns bra är att jag var på arbetsintervju idag. vet inte om det var så mycket av en intervju, det var en såndär chef som frågade direkt om jag kunde komma in och provjobba redan ikväll. men eftersom jag har Maddie till 18 så tog vi det imorgon istället. så ja, imorgon är det upp till bevis på resturangen som heter "top of the town". tjapps


förra årets midsommar; vi tittade på fotbollsmatch, blev lulliga, käkade på resturang, jobbade på våra barer och avslutade dansades till solen gick upp på Rhodos fetaste uteställe Paradiso...



min fina och jag. vilken sommar vi hade!

inte riktigt sill coh potatis. men öl hade vi i alla fall!

haha simon och kocken. underbart

åker ni någongång till Rhodos så får ni verkligen inte missa det här stället. Det är en enrom uteklubb utan något tak, och det är alltid grymt mycket folk och stämningen är alltid på topp. det är ett ställe man drar till efter alla rundor på bargatan, och vi som arbetade drog dit vid 3-4 när vi själva slutade för natten. åh! vill tillbaka.

det bärjar avta med folk framåt 7-8 tiden på morgonen..

frukosten på våran takterrass innan det var dags för sömn och sedan arbete igen. alldeles för bra och alldeles för hårt liv. men jag skulle nog ändå göra om det om jag fick chansen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0