gräslök och lösgodis

imorse åg det ett jättepaket utanför min dörr när jag vaknade, äntligen kom det fram! Jag tror det har blivit kollat av tullen här i australien eftersom det låg lappar i lådan där det stog att inget blivit borttaget, och varför skulle mamma skicka med en sån lapp liksom.. jag blev i alla fall gladast i världen, kunde inte vaknat upp på bättre sätt efter den här värdelösa natten när jag bara vart orolig för min sjuka vovve som ligger hemma i sin säng och har ont. jag har suttit och tryckt i mig lösgodis, ÅH VAD GOTT! och chips med gräslök och ostsmak. herregud. jag har inte alls ont i magen nu?! jag fick sluta äta för ett tag sedan, magen sa liksom stopp, den är inte van vid såna här fantastiska ting haha. men det var så himla gott. tur att man har världens bästa mamma! raggsockarna låg högt upp på vad som var bäst medskickat också, det är verkligen svinkallt på golven här "hemma", och nu slipper jag linda in dem tretton varv i täcket när jag ska sova (fötterna alltså). nu ska jag ta och läsa borås tidning och lösa svenskt korsord. fy vad livet är härligt. ännu härligare att lyssna på hur regnet smattrar mot fönstren och man vet att man ligger inne med gott samvete. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0