haaaard work work

oj oj oj . tre antibiotikapiller och min hjärna har redan slutat gunga runt i mitt huvud. det känns underbart att ögonen hänger med när jag vrider på huvudet och att jag kan lyssna på musik utan att kräkas igen. att man aldrig går till doktorn i tid. jag räknar kallblodigt med att vara felri från baselusker på fredag! just nu sitter jag och fyller i arbetsansökan till Woolworths, det är en mataffär. i veckan får jag besked från Aristos och The Dome också. får jag inget av dessa jobben så finns det ungefär 50 till att söka. Bunbury består av resturanger och cafeer, precis som borås. och eftersom det inte är så attraktivt att komma just till denna delen av australien när det är vinter så har man inte så stor konkurens heller. det känns bra, under tiden har jag i alla fall Madison att ta hand om. Jag kommer alltså fortfarande ha henne fyra dagar i veckan, men för att kunna spara mer pengar så behövs det ett extrajobb på kvällar och fre-sön. det ordnar sig. jag skulle inte bryta ihop om jag hade blivit kvar här i ett år heller tror jag. jag gillar själva nannygrejen, tro't eller ej. wellwell. jag siktar fortfarande på Metallica i Sydney i November. skam för den som inte har drömmar att leva upp till.

ja och mer? jag hade nog inte mycket mer att säga.


Steph och jag i lördags när vi var och kollade på grabbarnas fotbollsmatch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0