irland?

jag har träffat på en del irländare under min tid här i Bunbury. tänkte bara säga att jag tycker dom är allihopa väldigt speciella. till exempel så hör man nästan aldrig vad de säger om de har druckit (enligt migsjälv) och så tror dom att irland är något slags heligt land, världens bästa ungefär. ni ser flaggan i bakgrunden här? dessa irländare som vi träffade i lördags blev förolämpade om man nuddade deras flagga, jag menar, det är en flagga. och jag råkade göra dem ganska så upprörda av att hänga i den. den är ju ful till och med, och när jag sa det så hade jag nästan lust att springa ut och gömma mig för deras ansiktsuttryck var sådär skoj. äsch. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0