mitt i veckan

vad händer såhär mitt i veckan. Madison sitter och leker med sin hysteriska låtsasdator och vägrar sova. så kan det vara ibland, och då tycker jag att hon kan få vara vaken då. jag har aldrig förstått mig på varför man tvingar barnen att sova under dagarna om de verkligen inte är trötta alls. någon gång måste de väl bli trötta ändå, bättre så somnar hon som en stock ikväll när det är dags. anyway, Jag Sibban och Steph lagade Taco och såg på Twilght igår. det var välbehövligt, maten alltså. kändes svenskt på något vis trots att det inte ens är svensk mat. och twilight är ju alltid bra.

imorgon ska jag/vi på arbetsintervju. det beror väl på om Sibban hade tänkt stanna här eller inte, det är lite förvirrat på den punkten tycker jag. Det är i alla fall på en resturang som heter "on the top" och chefen ska ydligen vara lite svår att handskas med i början, haha. bra att veta ändå, känns ju inte alls jobbigt. äsch, det finns många förutfattade meningar om chefer. har jag arbetat på särlakoket i halva mitt liv så ska det här nog gå bra också. som ni märker har jag fortfarande noll motivation till att skriva, jag känner mig tråkig! men jag har det otroligt bra här, och det blir kanske lite tröttsamt att läsa om hur fantastiskt liv jag har varje dag... or?

jaja. nu får jag väl underhålla mitt barn. hon vill läsa askungen för säkert 25e gången. men vad gör man inte. tjapps



Cosmo och Madisons nya megatärning.

Middag med familjen + vänner i lördags. mycket trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0