sick of being sick

här sitter jag med ett ansikte torrare än Gandhi. jag har ingen kraft att gå ända till mitt rum och smörja in mig ens. imorgon blir det doktorn, definitivt. gårdagen kändes bra, den här natten var hemskt och dagen har vart ännu sämre. att ta hand om en sjuk unge är inte det roligaste när man själv är sjuk. (ursäkta, det här har blivit ett ställe jag får klaga på så sluta läs om du tyckte det där var negativt). min rygg gör skitont (urinvägsinfektion igen??) jag måste springa och kissa ungefär 3 gånger i timman (urinvägsinfektion!) jag har svårt att svälja och jag har lock för öronen (halsfluss) mitt huvud värker och ögonen hänger inte med när jag vrider på huvudet (feber!) jag stog i kokhett vatten alldeles nyss och bara stog och frös (feber) när jag kom ur duschen tog jag på mig kläder som jag värmt i torktumaren och jag fryser ändå (feber). jag kanske ska gå och lägga mig en stund innan Madison vaknar och ska underhållas och snora ner mig. ska faktiskt lägga upp de sista bilderna från Bali också. höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0