snorkling pa sveriges nationaldaaaag vabra.

jo. slutligen kom vi ivag pa var efterlangtade snorklingtrip. glada och nojda och med solbranda ryggar har vi for nagon timma sen proppat i oss varsin pizza. tack och lov for att man gillar mat igen, jag blir sa kinkig om jag inte kakar forstar ni. det har vart en toppendag och sibban sa att jag var jatteful nar jag somnade helt utslagen pa sangen nar vi kom hem. snall kille det dar, aven fast jag vet att jag ser ut som en klubbad sal med oppen mun da jag sover... har ar bilder.

sibbans minneskort till hans kamera har ballat ur, sa det far inte plats mer an 7-8 bilder pa den. lite synd men vad gora? det ar atminstonde fina bilder...


imorgon bar det av tillbaka till Kuta som sagt. vi far se vad som hander, vi vill gora mycket men med 4 dagar pa oss sa kanns allt lite stressigt. vi tar det som det kommer. det blir bra pa ett eller annat satt. pa aterhorande mina vanner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0