svammel

hemkommen från dag 2 på nya jobbet. det verkar just nu som att jag inte kommer få så mycket tider förrän i mitten på juli. men jag är nöjd så länge jag drar in lite extracash.. och det finns ungefär 324 resturanger till att söka jobb på här i stan. det känns inte alls som det är någon brådska för min del faktiskt. jag trivs såpass bra här så det skulle inte förvåna mig om jag blev kvar här i ett år, i Bunbury alltså. på Birch street. i ett hus 100 m från havet. 100 m från en strand som är flera mil lång. närheten till delfiner och delfincentret. familjen jag bor med är otrolig. alla roliga människor runt om kring mig (trots att merparten av de jag känner här just nu är över 40, men huvudsaken är väl att man har kul med dem?!). jag har underbara Steph kvar som kommer lämna mig om exakt en månad och det kommer blir fruktansvärt! jag har sibban som kanske åker när som helst eller inte alls, åker han så blir det ännu mer tråkigt.. också! fast trots det är jag rätt nöjd med livet som det är just nu. jag ser mycket fram emot att ta en tour längs med västkusten, åka över till cairns och göra precis allt allt allt på vägen ner till Sydney och Melbourne. jag ska dit! så är det bara och jag tänker inte komma hem innan dess. punkt slut. jag vet inte vad jag ville ha sagt med allt det här. men det var härligt att få det sagt. glad midsommar förresten, i efterskott. hejs.


min nya stil. raggsockor och gympadojjer. vad hände?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0