svullen

nej, jag har inte den här dubbelhakan och "breda" käkbenet i vanliga fall. jag är bara hur svullen som helst, i hela halsen. tur att jag kan dricka vatten i alla fall. läkaren om 3,5 timma, ge min antibiotika eller vad som helst !!! det var lite skoj att hon jag pratade med undrade om jag var en mrs eller mr. och det var lite skoj att Nicky trodde att jag var jätteledsen imorse eftersom jag låter ganska så annorlunda. haha. nä, nu tänker jag inte vara sjuk mer. men är glad att jag överlevde natten, jag sov alltså från 17-23 och sen ca 00-08, och så har jag vaknat av de där svettattackerna som man frysre av. snacka om att jag borde vara utsövd ändå. men jag ska sova lite till, den här huvudvärken kan jag inte vara vaken med. höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0