tänkte plåga er ...

.. med ännu mer bilder på ännu en solnedgång. kilade ner till stranden för någon timma sedan för att avnjuta denna fantastiska solnedgång och för att få lite tid för mig själv. det kan behövas emellanåt. det är knappt en levande själ på Back Beach nuförtiden. inte ens folk med sina hundar. det verkar som om alla låser in sig på kvällarna framför någon brasa eller en värmande AC och dricker te. Det är ganska kyligt på kvällarna här nu. vissa dagar vill man inte gå ut heller för den delen. Men idag har det vart underbart väder, jag somnade till och med i solen - skall tilläggas att jag hade långarmat och långbyxor på mig, man blev för bortskämd av de höga temperaturerna förut, för egentligen är det inte alls kallt, inte på dagarna i alla fall. I alla fall så var det väldigt härligt för mig. övriga dagen har spenderats med Madison som förövrigt har hällt hundarnas vattenskål över sig två gånger idag och tyckt det vart jättekul, jag har städat trädgården och huset. mycket går att få gjort om man vill. nu börjar det klia i benen. jag är ensam hemma och har ungefär noll saker att göra, förutom att städa mitt eget rum men det är för tråkigt för att ta tag i just nu. jag får helt enkelt gå och tvaga mig i duschen. tjapps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0