ungefär

jag har ungefär ingenting att säga. det har hänt ungefär noll saker idag. och det har UNGEFÄR vart en bra dag i alla fall. Jag hämtade sibban på tågstationen för att han ska få lov att vara lite inneboende här ett tag, hade jag inte sagt det? nej men då vet ni och sluta komma med irriterande kommentarer om saken! det är dags att ta tag i jobbsökandet på riktigt, så det är väl det vi ska försöka med de kommande dagarna. på onsdag vankas det förmodligen arbetsintervju och det känns riktigt bra. resten av dagen vet jag inte hur den ser ut. jag känner mig rastlös eftersom jag vanligtvis är sysselsatt varje måndag från 8-18, men idag har jag kört lite bil och tittat på film... och solen har lyst ikapp med havet utanför fönstret. hmm.dåligt! mister ligger och sover. funderar på att ge honom ett fruktansvärt uppvaknande och ta oss ut på äventyr. frågan är vad det kan va. och så elak är väl inte jag heller för den delen?  men jag är sugen på Port. hadää!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0