update

antligen sa kan man andas och ga normalt utan att fa magknip eller andra attacker. den har veckan har varit helt sanslos. jag vet inte nar jag senast var sadar sjuk. usch usch, man far ju veta att man lever i alla fall. senaste veckan har det inte hant sa mycket eftersom det spenderats mycket tid liggandes i sangen tittandes rakt upp i taket med kramper i magen.. denna dagen har vi dock spenderat pa stranden och bara solat, det var vi varda tyckte jag. vi trodde bada tva, alltsa vi var helt stensakra pa att det var fredag idag.. men det var ju lite fel. sa jag fick angest och panik nar jag insag att det ar mindre an en vecka kvar har. man kan ju inte hjalpa att man vart sjuk, men helvette vilken otur. ska forsoka slappa det. det kanns ju underbart att kunna ata och faktiskt kanna nagon sannar matlust igen. nu har jag mest lust att ata ihjal mig bara for att jag kan. men man kan nog inte saga att jag ar fullt frisk och far borja med att vanja magen vid mat igen. lite svart nar man knapp atit en matbit pa 5 dagar och levt pa vatten. en pizza hade inte suttit fel alls.. ooh.

for tva dagar sen, nar vi en eftermiddag kande oss hyffsat friska sa hyrde vi cyklar och snorkel for att bege oss till norra spetsen av on och kika pa skoldpaddor. men vi forstod nog inte riktigt hur liten den har on ar sa nar vi trodde att vi var framme.. pa norra delen, sa hade vi cyklat runt on och var pa sodra, knappt fem minuter fran varat hotell. klantigt av oss kanske, men det var fint vatten och fin utsikt. och sa fick vi se nagra smafiskar och sjoborrar. efter det blev det sang-och-toalett-lage igen. igar vaknade vi ganska sent, tack och lov hade i alla fall jag fatt hyffsat bra somn, sov daligt hela natten men bra pa morgonen. framat eftermiddagen sa gick vi till stranden har och hyrde snorkel igen, har fanns det bara ett par meter ut fran stranden maaaassa fiskar. skitballt. dock strejkade min mage (kramper av anstrangningen typ) av simningen sa jag snorklade inte allt for lange. men fint var det. imorgon ska vi ANTLIGEN aka ivag pa var snorklingtur som vi egentligen kom hit for. det ser vi fram emot! what else what else. vi aker fran gili pa mandag formodligen, far se vart vi tar vagen eftersom planeringen gatt i kras pga sjukdom. vi far se vi far se.

nu vill jag ha den dar pizzan. tjapps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0