wa wa wa

vilken kul kväll vi hade igår, inte konstigt med tanke på att jag blev förvånad när min vinbox var slut och blev lite olycklig över det ett tag. men det var nog ganska bra att det inte fanns mer. det blev en lustig kväll. de som känner mig vet som sagt att min blick blir lite annorlunda när jag får i mig lite alkohol. jag förstår det inte själv, men jag skelar tydligen. det plus att jag fipplade med mitt pass utanför Fitzy's gjorde att vi inte fick komma in på första försöket. det är inte första gången det händer och det börjar bli lite pinsamt tycker jag, eftersom jag inte alls borde ha problem med att komma in. jag befann mig inte i SÅ onyktert tillstånd faktiskt. från ingenstans så hamnade vi på en förfest med två irländare som blev förbannade om man tog på deras irländska flagga, så jag stog mest och gnuggade mig mot den och gjorde fågeldansen i en timma innan vi hoppade in i en taxi med två okända aussietjejer och tog en svängom på stan. slutligen kom vi in på Fitzy's och körde lite discodans. kllockan stog på 4.30 när jag kom hem och jag somnade fort nöjd och belåten efter en underhållande kväll. det om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0