3/3

idag har jag lärt mig att en tvååring inte fattar att nagelack måste torka innan man kan ta på det. det hela började med att jag målade mina naglar och Maddie blev plötsligt mycket intresserad och vill också ha. hon fattade säkerligen inte vad det var, men hon fick som hon ville. tånaglarna kunde hon låta bli och förstod att hon inte kunde ta på, men händerna var värre. hon var helt kladdig ända upp till armbågarna. oopsie. fick snällt hämta nagelacksborttagning och börja ta bort alla fläckar. ohärligt för mig men Maddie var nöjd i alla fall.. och det är ju huvudsaken.

jag har fortfarande inte riktigt kommit in i rätt tidsrytm. Inatt så ringde telia och väckte mig. jävla stolpskott, jag orkar väl inte svara på frågor mitt i natten heller. hade jag vart hemma och det vart kväll hade jag inte heller velat svara på frågor. borde skaffa mig ett australienskt nummer så folk som vill något viktigt kan ringa. så slipper jag betala en miljon i sms- och samtalskostnader för att folk inte fattar någonting. anyway, det där med tidsrytm ja. samtalet mitt i natten gjorde att jag inte kunde somna om förrän jag såg att det började ljusna ute, och så skulle man upp 3,5 timme senare. INTE KUL! det innebär att jag borde ta en tupplur medan Maddie ändå sover middag! aiight? det kan faktiskt vara rätt påfrestande att passa barn. så det är jag värd. ciao



idag lockar stranden något enormt. Men jag har Maddie till halv sex så det får väl bli en promenad i kvällssolen i stället. det är inte fel det heller, mmh mmh mm!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Fasen vad gött du har det! Här har det varit lite sol idag iaf! På fredag så ska vi kolla på Alice i underlandet:) jag är avensjuk på dig kan jag säga! Pusspuss

2010-03-03 @ 20:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0