4 veckor

jag har fått svåra problem med att vara lugn här borta. jag blir uttråkad på en timme om jag inte umgås med någon. vart kommer denna energi ifrån? från att mitt liv är så fantastiskt underbart för tillfället? förmodligen. jag har planerat att vinna på hästar, åka till Bali i maj och förlänga mitt visum, åka tillbaka, köpa en bil och bara köra överallt i hela det här landet. för det skulle behövas ett par flera tusen mer! drömma går ju alltid.

Gårdagkvällen var kanon som vanligt. Jag och sibban spelade en ny goon-lek som gick ut på att spela pingis och så självklart dricka goon. efter ett djupt samtal (haha) så blev vi ikappdruckna av alla som "inte skulle gå ut ikväll". riktigt kul blev det, jag dansade som ett djur hela natten med mina fina vänner. Just det, jag fick en bästis igår också. en helt random människa som förmodligen var homosexuell och i 30-årsåldern. givmild som jag är så sa jag att självklart kan vi det. vid hemgång hittade jag mitt barn igen, sibban, han hade vart borta ett tag men han är bra på att roa sig själv den mannen så det är inget att oroa sig för. jag åt kebab, fast det är det värsta jag vet, och sen vart vi tvugna att rymma från en slags galen man. jag såg till att få hem min vän och sen fick jag hem mig själv också! snipp snapp snut så var kvällen slut. var ruggigt skönt med sovmorgon idag, jag hade dock eftermiddagspasset på delfincentret och det hände verkligen ingenting. ingen var där och jag stog och brände mig på läpparna i solen.

nu sitter jag här och ångrar att jag inte ska åka in till hostelet ikväll. jag har redan myror i benen. men vet ni? om ett litet litet tag ska jag få en fet grillad köttbit. gahd, jag har levt på nudlar pga av min egen lathet de senaste dagarna. det kommer bli ljuvligt. tjapps!


bäst i hela världen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0