a night at the fitzzies

indisk mat är inte min grej. men resturangbesöket igår var riktigt trevligt. efter att vi käkat så drog vi oss mot hostelet och pimplade vin. lika trevligt som vanligt, vilka fantastiska vänner jag har skaffat här borta. helt otroligt att så många människor kan sitta i ett och samma rum och alla har lika roligt med varandra. vi är som en megastor familj som bara sitter och älskar varandra. jag gillart starkt! vi begav oss mot fittzies och hade en tokig kväll. alla dansade som galningar. mycket skratt och mycket tårar för min del. det blev för mycket känslor i samband med alkoholen förmodligen, hela dagen hade jag gått och oroat mig för min vän hemma i sverige och allt bara brast helt plötsligt när en tjej frågade hur det var. efter tröst och kramar så gick vi in och dansade igen. no worries, allting har en lösning och allt kommer bli bra. man får tänka så! det hjälper ju inte min vän om jag sitter och gråter på andra sidan jorden, fast det hjälpte mig att må bättre!

idag är jag segstartad. klockan är redan över tre och jag har inte kommit någonvart. har till och med glömt bort att äta.. igen! får kila ut och laga till mig en fet omelett eller liknande. ciao




lite varm och lite bränd

igår var solnedgången fantastiskt. usel bild, så jag vet inte ens varför jag la upp den.

steph och zac bara dansa dansa dansa

mer dans ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0